LÄNGTAR TILLS ONSDAG ´;)

Varit med Hanna nu på förmiddagen. Haft migrän och haft superskoj ändå.
___________________________________________________________________________________________________

Först vaknade jag klockan nio, efter att ha somnat halv tre inatt. Jag åt frukost och fick efter några minuter "migrän". Jag ser alltid mönster innan jag får "migränen". Jag fick en huvudvärkstablett av Carina. Lade mig under täcket en lång stund. Sedan mådde jag bättre. Hanna kom vid halv elva, jag hade då fortfarande ont i huvudet. Och när jag skulle resa mig, så kräktes jag i munnen då. Spottade ut det på toan och spydde,
Mådde fortfarande illa i magen och hade ont i huvudet.
Efter en timma blev det bättre.
Vi flummade på lekplatsen och nu har hon åkt hem :(
Nu skall jag snart börja småpacka. Imorgon skall man va med Tinne och prata om en grej. Kul! :) ♥♥♥
Efter att ha packat om kanske en halvtimma. Tänker jag sätta mig ner och chilla.
Skönt som fasen.
Läsa eller spela Ds :D
Snart åker jag hem = :/. Både kul och tråkigt. Kommer sakna Koffe,Nicole,Messi, Gucci, Bill, Bull, Hanna, Morfar, Marlene, Carina & Pierré.
Men, längtar efter kaninerna och Zanga, Ziri, Trassel & Sinbad ♥♥♥ Samt familjen, kanske! ;)
_______________________________________________________________________________________________________
Nu skall jag ringa Tinne! ;) Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0