TRASSEL!

Trassel är en skitsöt kattunge! Han mjauar hjärtskärande efter oss när vi går någonstans. Det är så gulligt! Han är vit och mörkt grå och har lite grått nere vid nosen. Bildbomb på honom kommer snart! Men först några bilder på Stallet, en bild på Ziri och en på Trass. (Trassel)
Och en bild på Amandas kanin Cola! Hoppas att det var okej! Säg till, då tar jag bort den.
Trassel är precis som Sinbad! Gosig och följer en överallt.
Han satt på min axel när jag plockade sallad ute i trädgården förut. Han ville inte vara på den blöta marken!
Video kommer sedan! Det lovar jag!

BIlder:;


Först av allt- Trassel! <♥♥>
Mer bilder kommer om en stund! Måste fota honom först!


Ziri!♥♥

Äckligt vatten hos mamma!!!


Cola!
 Ögonen ser fett häftiga ut!

Detta är skillnaden mellan en vanlig box och fårbox. Snett galler just här!

Spiltan

Två boxar!

Den finaste boxen!

Och så.. stallgången!
Video kommer på Trassel när han leker sedan!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0