Godkväll alla bloggläsare!

Som sagt. godkväll alla bloggläsare!
Nu tänkte jag uppdatera med lite annat här va. Jo, lite info om vad skall hända i Kalmar efter ridlägret.
 
Jo, det slutar ju nu den 6 juli. Då kommer morfar och Carina och kanske Hanna att titta på vår uppvisning/tävling.
Därefter åker jag hem till dem. Dagen efter, på lördagen.. så fyller HANNA år! Grattis i förskott älskade kusin!
På söndagen så kanske vi åker och badar, eller så gör vi någonting. Förmodligen skall vi också KANSKE Ölands djurpark, men vi SKALL iallafall till Äventyrsbadet.
Jag och Hanna skall troligen också göra en flumfilm och lägga ut som ni kan få se ;)
Sen blir det då också en massa bilder, som jag redan sagt ett antal gånger. Nu skall vi äta och lite sådant! Ha det  bra!
 
FP
 
Jag, Stimpli och Sonja!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0