Sry

Tjena!
Bloggningen har inte varit på topp precis, vi har haft fullt upp.
I måndags var vi o badade, därefter åt vi pizza i tofta. Igår var vi på Kneippbyn med Ted o Tilion, och på kvällen cirkus.
Idag har vi badat, och skall snart äta. Därefter skall vi till stan, men.. jag LOVAR att blogga om ALLT ikväll.
Skall troligen sova hos mamma, för att sova ut liksom..
Då blir det en massa bloggning :thumbup:
 
Imorrn vet vi inte vad vi skall göra,  flumma runt och bada typ ;)
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte riktigt har tid, det känns lite elakt att sitta och blogga varenda timme när hon är nere. Vill ju träffa henne denna vecka hon är här. Men, skall försöka blogga 3ggr/dag iallafall!! :D
 
Jag är typ sjukt trött, simmade ganska mycket.. mycket träning istället för att springa.
 
Nu skall vi snart äta hamburgare till lunch, haha :D
 
Men, vi hörs ikväll då!! :D Kan inte lägga upp V-loggen förrän jag är hos pappa igen, men ni får leva på gamla bilder. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0