FREDAG!

Hejsan!
Lovade att jag skulle blogga idag.
Idag var det skola, glömde nycklarna hos farmor.. skillad man är liksom. Kan tyvärr inte ladda upp nya bilder.
Men lägger upp några som är LÅNADE från ägaren D på hennes facebook.
Skolan var helt okéj!
Efter skolan gick jag hem, väntade en timme på Jim. Sedan fick jag komma in. Då hälsade jag på katterna♥
Satte mig snabbt vid datorn.Gav kaninerna mat, och sedan åt jag mellis.
Därefter så slappade jag en stund framför tvn och datorn. Och vid halv fem gjorde jag rent hos kaninerna.
Nu är jag hemma hos pappa :D
Nu skall jag städa rummet och bädda rent i sängen. Därefter chill med familjen.
Imorgon skall jag väl till farmor igen.
HÖRS I MORGON BITTI DUDES! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0