GARDEROB, UT, JOBBA, AMANDA OCJ JIPPIE!

Håller just nu på att städa lite i min garderob, och kastar ner Trassel på golvet. Han ger sig ALDRIG!
Om en kvart skall a´man gå ut och göra någonting. Vet inte vad bara.
Efter lunch så skall vi förmodligen skära i plåt.
Till katthuset tror jag.
På eftermiddagen skall vi först fika och sedan åka till min syster Emma!
Efter det blir det Amanda och Pepzii gubben min.. bilder kommer ;)
Vi skall väl umgås med kaninerna och Russel, hennes lånehäst.
Skall sova över där, pappa, hämtar mig imorgon efter lunch någonstans tror jag.
Det skall bli kul!

BYE

PS1: PAPPA OCH BERIT HAR BRÖLLOPSDAG PÅ MÅNDAG, STORT GRATTIS!♥☻♥

PS2: TRASSEL OCH SINBAD BLIR INTE UTEKATTER!
DE SKALL FÅ VARA INNE PÅ DAGARNA PÅ HELGERNA, MORGNARNA OCH KVÄLLARNA PÅ VARDAGARNA!
SÅSOM SINBAD VAR FÖRUT!
JIPPIE!

Saknar Pepzii gubben min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0