DÅLIG PÅ ATT BLOGGA JUST NU :/

Har verkligen INGEN lust att blogga, då jag inte hunnit sitta vid datorn.
Igår var man på teater, den var sådär.
Efter skolan var man med My och hon följde även med mig på ridningen.
Vi HOPPADE på lektionen igår, VÄRLDSKUL!
Jag höll på att ramla av en gång och gjorde lite för snäva svängar, men aja.. man blir ju bättre! :)
Jag red ju Super Janne, han är super pigg!
Tröttnar aldrig verkar det som.
Det var svårt nog att hålla honom stilla när hästen framför skulle hoppa.
Jag skall köpa Super, någon dag!
Han är min drömponny nu ♥♥
Hehe, vi har håla tills kvart i elva, och vi hade det ifrån 09:10.
ASHÄFTIGT! :)
Skall dra typ 5 i halv.
BYE!


bABYTrassel ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0