VEDBÄRARE...!

Nu skall man bli vedbärare igen *PUUH*.
Jobbigt, jobbigt och åter PUST! Men, men.. någonting måste man ju göra med familjen ju.. :D

Imorrn blire till farmor och gosa med kaniner och jobba i det framtida "stallet".. skall sopa, damma och skrapa bort spindelnät ifrån fönstren. Samt flytta saker, börja att ta av flisor ifrån räckena.. det är så fult annars. Sedan så skall jag också fixa sadelkammare, foderkammare och sådant. Skall planera på hur boxarna skall se ut, har bestämt att räckena och allt skall gå i brunt. Orginalfärgen som stallet har! Efter det så skall jag försöka laga grindarna till dem 3 boxarna och därefter så skall jag prata med en person, om jag kan få låna deras äng och fixa en hage på den.

Och så skall jag självklart gosa med mina sötaste ninizar! Zack och Pepzii!♥♥


Kommentarer
Postat av: Berit

Tur att det regnar va? Nu slapp du ju bära ved... ;)

2011-08-07 @ 17:16:37
Postat av: Felicia

Ja! Det var en himla tur, tack och lov för det.. ;)

2011-08-07 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0