Med idag- 8 dagar kvar :P

Ja, som sagt..

Har pluggat till prov, både idag och igår.
Teknikprov och franska prov har jag pluggat till ::P
Men.. det sköna är att vi inte hade de i måndags(skulle haft prov på både franska och fysik då.)
Men, på fysiken blev det aldrig av, och franskans prov sköt vi upp till idag. Så, hann plugga. Fysikprovet blev inte av- IGEN! Vi skall redovisa muntligt två och två om ljus och ljud. På måndag börjar han ta ut folk så de får redovisa, så hinner plugga ännu mer på de! Franskaprovet gick förvånansvärt bra, bara ett antal stavfel tror ja.
Kunde allt i stort sett.
Snart skall jag hem till pappa, skall sitta på mitt rum och leka nolifer, orkar inte göra läxor idag! Onsdag idag=SLAPPDAG!
Sedan skall jag ju va med pappa och Berit, Tasmine, Trassel och Sinbad ^^.
Nu är vi totalt 7 i familjen(om man räknar med Emma..)
HEJDÅ! :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0