JA.. HÄNT LITE GREJER :D

Orkar inte skriva om allt som jag gjort dessa dagar, men skriver en kort förklaring för varje dag:

Onsdag:
Kom ju till morfar, Hanna och jag sov över.. kul!

Torsdag: Vi var på äventyrsbadet, jag var trött.. blev sjuk. Koffe och Nicole var här också då.

Fredag: Mådde bättre, åkte till Hanna. Flummade runt och på kvällen åkte vi till hennes farfar och ¨åt mat och hade skoj. Vi sov över igen.

Lördag: Idag var jag hos hanna på förmiddan, åkte hem till morfar. Vi handlade först då, sen åt vi lunch när vi kom hem. Sedan tog jag det lugnt, var ute och sprang ca 1,5 km.. orkade springa hela tiden nästan! Det var ett ställe jag kanske gick 100-150 m bara :D Bättre kondition än jag trodde..
Sedan åkte vi till Koffe och Nicole och hälsade på i deras nya lägenhet.. fint!
Nu är vi hemma och skall äta, nicole och koffe kommer snart hit!

Cya


Kommentarer
Postat av: Amanda Söderström

Frågat farmor?

2012-05-19 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0