2/5-12 14 DAGAR KVAR!♥

Idag är det exakt 14 dagar kvar tills jag åker till Kalmar! :P Det var 20 dagar sedan jag var däruppe sist! Gud vad tiden går fort! Det blir som sagt 16-20 maj! :P
Idag var man i skolan, som vanligt. Men, var skitsur och dryg i stort sett hela dagen. Detta beror på att mamma var tvungen att åka in med sin kille Göran till akuten igår. Han hade bränt sig rejält runt ögonen, bränt av skinn och ögonen hade svullnat upp. Så, de åkte runt 9.. kom hem 12. Somnade inte förrän mamma kom hem, kunde bara inte..
Imorrn så skall man gå i skolan, hem till mamma och sedan åka buss ut till pappa.
På fredag så skall jag kanske ut till farmor(om hon kan), sedan sover jag över där och åker hem på lördan! :P
Kulish ;) Då skall jag umgås med kaninerna, skall höra med henne om vi kan ta dit Pepzii också. Men, är inte säker på att det går än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0