STALLET, LUNCH, TASMINE :D

Drog ju till stallet förut, tog ungefär 20 min att cykla i motvind. Igår gick jag dit på 35 min ungefär :D
Väl framme vid 11, så tog jag in honom och borstade av honom. Skitig som han var! :D
Igår gick jag ju 3 varv i sommarhagen.
Gick lika långt idag, fast.. hittade ett "hoppvarv".
En liten runda med cirka 7-8 hinder. Inte höga, vissa var max 30 cm höga :D Vi travade över alla, och han hoppade på dem högsta.
Jag travade med honom, inte red!
Det var kul, vi tog rundan en gång i skritt, och en med trav.
Kuuul!
Därefter så kastade jag ner hö, och släppte ut honom i hagen. Därefter cyklade jag hem och duschade.
Sedan åt vi lunch & slappade lite.
Sedan gick vi på promenad med Tasmine i vagnen, det var kul!
Nu har vi kommit hem, skall nu chilla lite vid datorn. Försöker föra över några bilder ifrån mobilen till datorn, men de går inte :( :(

Skriver mer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0