SHONOLULU?

Hejsan!
Skoldagen var lite halv dryg idag.
Men, fick ändå mycket gjort på syslöjden idag!!
Vi jobbar med att göra en kudde med ett mönster. Mitt mönster föreställer en "Emmaängel".
Skall brodera Emma på baksidan sedan! :D
Imorgon börjar vi 9 & slutar halv 2. Fett med nice! Amanda och jag drar väl på stan en timma eller så.
Sedan blir det att mata kaninerna, äta, vila, eventuella läxor. Och därefter- KEMPO!!♥♥
Det är så himla kul!
På onsdag skall jag rida!!! Jippie :D Skall bara rida lite på deras grusväg, till att börja med. Sen blir det kanske en sväng på ängen i sommarhagen.
Sedan blir det hem & vara med familjen, osv.
Nu skall jag straxt  gå ut till dem & umgås lite.
Har fortfarande ont i örat:S

Idag, så försökte jag longera ´Citrus. Det gick sådär, jag måste bli mer bestämd!
Det är mitt mål inför 2012.

- Våga ta plats!

Japp... både med Citrus & annat!

Efter en kort longering, på kanske 10-15 min.
Så tog jag en ordentlig sväng om i skogen.

Vi skrittade ett varv först, därefter travade vi ett varv. Därefter travade vi & skrittade över en massa stockar.
Mest trav blev det, efter det.. så travade vi två varv på den lilla ängen. Sedan skrittade vi hemåt, han blev lite svettig ändå. Skönt!
Detta pass var pågrund utav att han var så sjukt pigg!
Eftersom jag inte var där igår, och inte imorgon.. så.. då blir det ett ganska hårt pass på onsdag också.

I helgen kommer kanske tinne med.. någon dag! Lördag eller söndag, då skall vi bara va vid Citrus & inte hos pappa.

Men, vi hörs i morgon förmiddag!!!

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0