Hellu!

Hejsan.
Blev så att jag slappade, läste & spelade spel på mobilen på förmiddagen.
Vid 1 så åkte vi först till affären & därefter till farmor. Där så inspekterade jag buren, den är vit och lagom stor.
Tror den är 75 i längd på varje "sida". Sedan 50 cm i bredd.
Eftersom de kan gå i båda "burarna".
Så blir det ju cirka 1,5 m.
Perfekt!!!!!!
Sedan kollade jag hagen, och gick runt lite ute.
När vi kom hem vid halv tre tiden, så då  läst jag.. var sjukt trött!

Jag gick ut vid 4 och tog en kort promenad, därefter blir det väl att fixa klart lite grejer på datorn.

Bild/er:


Ajda, blev lite felvänd :S:S


Bild tagen från min & Amandas film! Hoppas de är okej att jag tog bilderna!
Tar bort dem ifall du vill!!


Bild som Amanda tagit.


Bild som Amanda tagit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0