Tråkigt väder här idag! :(

Sjukt tråkigt väder det är idag! Hoppas det klarnar upp under dagen iallafall.
Vi har precis ätit scones till frukost, jättegott!! :D Glad midsommardag ;)
Jag har just nu tänkt sitta en liten stund vid datorn, därefter så läsa lite.. och självklart lägga upp lite nya bilder här och där på bloggen! :D V-logg kommer jag att lägga ut om en stund, så kolla in ofta!! :D
Vad tyckte ni om mitt "åsiktsinlägg" här igår? Skulle vara tacksam för svar :D
 
Ha det bra!
 
xo :D ♥♥☻♥♥
 
Ursäkta mitt jättefula leende ^^! :D
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

tack söta du
bloglovinbyte?
kraam

Svar: Visst! Följer redan din! :D Följ min så är du jättesnäll! ♥
fepe.blogg.se

2012-06-23 @ 10:47:19
URL: http://www.yasminegill.blogg.se
Postat av: juliaandersson

Hoppas du hade en bra midsommar! :D

Svar: Japp! Själv då?
fepe.blogg.se

2012-06-23 @ 11:28:58
URL: http://juliacarolinaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0