Tjo!! :S

Hej!
Frisyren blev failad, så gjorde det bästa utav situationen. Blev helt okej ändå. Skall om 25 min cykla till skolan, cykla lugnt så man inte förstör frisyren då ;)
Nu har det blivit ett nytt blogg.se här¨, så lite svårt att fatta hur man kom in hit så man kunde skriva.

Skall tydligen ta 12.10 bussem till Kauparve! Och, Emma är inte hemma heller. Så, jag är ensam med 2 personer som redan känner varandra, pinsamt! Vi skall putsa utrustningen, och bada hästarna.. och fixa dem fina.
Sedan vet jag inte, Emma kanske tar lång tid på sig. Skall iallafall hälsa på Tvenna, Blakkur, Andey, Strakkur, Stari, Vidar, Stilpen, Navri, Dropi, Mammut och Audur :D

Haha, och alla andra då.. ;)

Blir ingen bloggning förrän antingen imorgon kväll, eller under söndagen. Förmodligen kommer då lite nya bilder, men kan ej lova.

Jaa :D

Hoppas vi slutar relativt tidigt iallafall, så jag hinner ta 11.35 bussen till stan! Aja, cya!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0