Sry, har haft fullt upp liksom.

Tjena! Nu är jag äntligen tillbaka här på bloggen.
Igår sov jag över hos Jorunn igen, och vi hade inte möjlighet att använda datorn.
Vi sov hos hennes mamma i stan denna gång, för att det hände lite grejer i Lojsta.
Vi badade också igen i Lojsta träsk, trots att det var skitkallt i luften. Nu är jag tillbaka på bloggen och är tacksam för att ni hänger kvar. Skall eventuellt till farmor om en stund, men.. är helt slut. Skall också prata med både farmor och pappa först. Bilderna kommer ikväll då jag har lite ont om tid och är så trött just nu,
Idag är vädret lite bättre än igår, men.. är ändå kallt. Bloggar om en liten stund för er igen, lovar att fixa lite tidsinställda medans jag är hos farmor också! :D Och, ta nya bilder på kaninerna :D Skriver också lite mer detaljerat när jag kommer hem!! :D Skall kika in hos era bloggar också :D Hare bra så länge :D
 
/FP
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att du skriver så mycket!
Bra med mycke bilder....

2012-06-26 @ 10:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0