Nöjd med mig själv nu ;)

Skoldag som vanligt idag, förutom att vi typ inte hade "vanliga" lektioner alls nästan.
Först på franskan så fick vi gå en vägbeskrivning utomhus.
På matten spelade vi Luffarschack eller Sänka skepp.
På biologin hade vi vanlig lektion :D
Sedan på svenskan så såg vi på film.
På elevensval så var jag först i biblioteket en stund och sedan så spelade jag spel.
På engelskan såg vi klart filmen och diskuterade sedan den, därefter slöt vi!

Jag gick hem och drygade runt, hittade min mobil och mitt kontokort! Så, nu är jag aktiv på mobilen igen :D

Jag tog 18.10 bussen hem och åt mat. Vid ca halvåtta så tränade jag genom att gå upp och ner ifrån trappan i 24 minuter, jobbigt men nyttigt! `Duschade sedan och skall nu lägga mig.


Mörk bild, har blött hår nu, därav lockarna..

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0