Hellu again

Hej, har nu kikat in på alla bloggar som kommenterat. Skall kika in på de andra vanliga också!
Skall snart äta också ^^. Ser ut som ett monster idag, haha.. :D
Har legat och läst fram till för en liten stund sedan. Har inte fått tag på farmor än, vill ha tag på henne före pappa.
Om jag inte får tag på henne så får jag väl ligga här och chilla hos mamma. Kanske går till pappas jobb senare, we will see. Skall iallafall försöka få tag på honom snart, skall ringa farmor en gång till.
Det blir nog någon macka eller något i den stilen till lunch, tror inte vi har något hemma som är färdiglagat.
Mamma är iväg på stan XD Orkar liksom inte laga något. Hoppas det är fint väder imorgon.
Imorgon kommer jag att chilla hela dagen, inte va med nån utan ta en massa nya bilder som ni kan ha att glo på när jag åker till ridlägret. Och så skall jag uppdatera en massa på bloggen ;)
Haha, men måste hitta något att äta nu! Hörs så länge alla där ute! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Förlåt för sent svar men har inte kunnat blogga, blogg.se har inte funkat för mig den senaste veckan D:
SV: Okej :) länk till de som röstat kommer när tävlingen är avslutad :D

2012-06-26 @ 12:17:10
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: hobbyfotograf

tack tack! :)

2012-06-26 @ 12:46:49
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0