HAHA, glömde bort bloggen XD

Glömde bort bloggen för ett tag, tack för alla fina kommentarer! :D
Nu är jag skall ni få ett litet inlägg här :P
Jo, är ju på pappas jobb. Har köpt en jättefin ny röd tröja, skall eventuellt ha med den till ridlägret. Vi får se :D
Bild kommer ikväll, med de andra :P
Skall snart gå runt lite, men skall kolla in lite bloggar och facebook först efter jag skrivit detta inlägg.
Hur mår ni?
Solen har börjat komma fram, så härligt!! :D Vet inte hur länge pappa jobbar, men.. förmodligen till 5 ungefär.
Är lite piggare nu också än förut, pga. att jag fått lite mer frisk luft. Innan mamma skjutsade mig till pappas jobb stannade vi och tog en glass. Mysigt :D
 
Hare bra sålänge :D
 
/FP
 
Fin bild.. haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0