9/6-12 Vara med kompis!

Skall om 25 min ta bussen in till stan och vänta på Jorunn, vi skall va en stund idag. Tar 15.40 bussen hem sedan! :D Skojsigt!
Vaknade va halv 9, gick upp och sa godmorgon till Berit och Tasmine som var uppe.
Vi gjorde frukost och vi har nu suttit och försökt lösa ett sudoku, assvårt!
På ridlägret är vi tydligen 7 anmälda tjejer, alla i min ålder! Eftersom vi är så "få" så får vi rida mycket mer om vi villl, längtar verkligen dit!

Skall hem till mamma före Jorunn kommer in med bussen, hon är inne 12.35, jag e inne 11.20. Så, mamma hämtar upp mig så jag får hem och hämta mina joggingskor och min plånbok och lite andra grejer som jag behöver.

När man kommer hem väntar förmodligen en joggingtur med Berit, ca 3km. Hoppas jag orkar!!!

Haha!


Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0