HJellu

Hej!
Glömde bort bloggen ett litet tag igen, haha.
Men, har inte varit ute alls idag. Har liksom inte haft lust. Men, skall gå en promenad när jag är hos pappa då.
Är så mysigt att bara ligga inne och dryga. Man sitter vid datorn, glor på tv eller spelar DS. Imorgon skall jag till Amanda. Bussen går 08.10, så.. får kolla om jag kan åka med pappa in. Men, det går nog.
Skall isåfall snart packa ihop lite kläder. Ett par shorts, ett par byxor, skorna och Kauparvetröjan. Det duger som stallkläder. (Tar självklart ridbyxorna och shortsen jag använder i stallet..)
Vi skall typ rida, gå på nån kaninhoppning och vad det nu var.Har ont i magen igen.
Men,nu skall jag spela DS. hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0