Godnatt/ hej

Nu har jag duschat, men är inte sugen på te längre.
Har lite ont i vaderna men annars är allt super. Imorgon blir det en heldag på Kauparve, skall jobba med Ida o Sonja och deras kompisar.
Jag tar bussen som är inne 10.20 i stan, går på stan en liten stund och tar bussen som går ut till Lärbro 11.20.
Därefter är jag då där, och tar bussen som är i stan 20.15.
Vad kul! :D Vi skall jobba och så måste jag hälsa på Perla och Tvenna, samt fölen. Skall ta en massa bilder, om inte mobilen dör vill säga ;)
Skall snart gå ut till familjen en stund och mysa lite, tänkte krypa i säng när som. Är sjukt trött ;)
På söndag skall jag springa 5km igen om jag hinner, därefter var 3:e dag ungefär ett tag. Sen får man se hur mycket man orkar o så.
Så, nu säger jag godnatt alla bloggläsare! Vi syns imorrn, skall fixa en massa tidsinställda som kommer upp under dagen imorrn. Så, bra uppdatering blir det!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0