HANN INTE BLOGGA IGÅR ELR LÖRDAGS.

Citrus mår jätte bra! Men, bettet är för litet.. så kan inte rida honom :(
Det är ju synd, men men. Får köpa ett nytt någon gång. Igår var jag med Jorunn. Vi var i stan, matade kaninerna hemma och hon KANSKE tar Snöboll! Jippie! Då får jag träffa han ofta! :D Då blir jag en lycklig flicka ;)
På Kempon igår gick det jätte bra! :) Idag skall jag ut till farmor igen, torsdag också. Hos pappa på fredag och
en bit på lördag. Sedan åker jag väl till farmor över helgen igen.
Tycker synd om min Loka, hon mår inte bra. Det är väl jobbigt att ha en son... kanske.
Snart kommer också mitt syskon. Undrar vad de blir?
Bloggar på fredag, LOVAR! :D
Läxorna går bra och allt de dära. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0