BLOGGAR RIKLIGT IMORGON

Hejsan! Haft grymt mycket att göra.
Dels har jag nu fått Cirre Citrus♥ Han är grymt snäll! Men, dock lite envis att kratsa hovarna på. Men det går nog bort med mer träning. Jag lyfter hovarna två gång per hov. Han får en godis efter varje gång!
Det har vi gjort två gånger nu.¨
I morgon skall jag sova hos pappa, som jag även gjorde i tisdags. Då bloggar jag mera.
I helgen skall jag KANSKE rida honom en liten bit i hagen, vi får se. Ikväll står mera hovträning och lite "cavaletti" på Schemat. Det vill säga att han får trava över pinnar som finns på marken. Samt skritta då.
Efter de så skall jag göra matteläxan och gosa med katterna! Oliver och Sinba.
Filmer kommer kanske i helgen. Vi får se om jag hittar mobilsladden.
Citrus är hur gullig som helst :D
Saknar kaninerna och mina andra katter.
De får jag träffa imorgon. Vi skall också flytta kaninerna!
Om en månad eller två har vi typ bredband hos farmor!
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0