tjolle!

Hejsan!
Idag skall jag till farmor igen, Tasmine är otroligt söt!!♥♥
Jag skall rida lite tänkte jag, om farmor går med. Vill faktiskt inte rida själv, då han krånglar ibland.
På måndag flyttar vi Citrus till ett stall, ungefär 3km ifrån pappa.
Jag kommer att vara så lat, nu när det ännu inte går att cykla. Jag kommer att ta bussen upp till kyrkan, och därefter gå de sista 1000 meterna :D
Det stallet har 4 boxar, där Citrus kommer stå. Det bra är att de andra 3 hästarna också är russ!!!
Han skall stå vid Stuteri Ess, ett stall där man föder upp Ponnytravare tror jag.
Imorgon får vi se vad som händer, det roliga är att det nu är sportlov!!!!
På måndag kommer jag att vara uppe vid Citrus, desamma på tisdagen... på förmiddagen och eftermiddagen.
På kvällen blire Kempo, så åker troligen hem till mamma med bussen på kvällen.
På onsdagen kommer jag kanske att vara vid mamma på förmiddagen, och åka till Citrus på eftermiddagen.
Därefter hem på kvällen till pappa.
Det kanske inte alls blir så, vi får se hur de går med Citrus och Tasmine och allt de däre ;)
Skönt at det äntligen är vår, jag kan troligen inte cykla ännu... eftersom det fortfarande är halt på vissa ställen. Men vi får se hur de blir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0