HELLU.. 7/4- 12

Tjolle!
Hade kul med allihopa igår, men var så sjukt mätt efter kvällsmaten, så orkade inte äta något godis. :/
Idag kommer Hanna igen, men det är snö! USCH!

Vaknade vid sju imorse, har legat och läst/ tittat på tv fram tills nu. Skall strax gå upp och göra frukost, men.. ingen är vaken förutom jag och Gucci. Tråkigt.
¨
Efter frukosten skall jag väl göra iordning mitt rum, som egentligen är vardagsrummet. En av kontrollerna är också bara borta, så måste hitta den med.
Efter de blir de väl att läsa, dryga.. eller något i den stilen. Vill egentligen åka och bada på äventyrsbadet, men.. det är väl antagligen stängt idag.

Jag och Hanna kommer väl att kanske gå ut, därefter göra något.. vene vad.

Saknar ändå familjerna där hemma, men.. 5 DAGAR KVAR! :D Fett soft! Vill åka till Hööks också, checka lite.
Tänker eventuellt köpa ett assnyggt schabrak till min sadel som jag köpte till Citrus. Antingen ett Limegrönt, eller ett ljusblått.
Eller båda? Får se :D

Tänker ha det till Deli, ett russ som jag får sköta. Hon skall föla i sommar, men.. till hösten kanske?
Vi får se vad ägaren säger!

Sedan tänker jag också köpa Magic Brush, något nytt ryktgrejs.

Nu snöar det igen..

Skriver KANSKE ikväll!
Får se vad jag hinner med!










Det blå schabraket.

Ett orange schabrak, också fett snyggt. ´



Det gröna Schabraket!!

Vilket tycker ni passar ihop bäst med en mörkbrun häst?

Min favorit är det gröna, men gillar de andra också.

Vi får se vad som händer!

Det gröna skall jag ha iallafall!

Sen, kanskee jag köper ett av de andra också! :D

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0