GODNATT.. 20/4-12

Skall lägga mig om cirka en halvtimma. Nu skall jag bara chilla, men.. imorrn blir de ut och spring/gå :D
Tänker att jag skall jogga så långt jag orkar, sedan gå, jogga igen osv.
Såhär ser mitt "träningsschema" ut för veckan, kan bli ändringar! :D


Lördag:
Lite sådana situps osv,  samt springa då!

Söndag:
Gå till busstationen, rida Dacke. På kvällen ta en promenad om vädret tillåter :D

Måndag:
Eventuellt stallet, annars en springturis igen :D

Tisdag:
Körkurs, gå till Kempon, träna..

Onsdag:
Eventuellt stallet igen, annars så skall jag ut och cykla! :D

Torsdag:
Rida Dacke om de går! Annars en lång härlig promenad ;)

Fredag:
Brandövning med klassen! På kvällen eventuellt stallet/Dacke eller springtur.

Godisförbudet gick inte så bra, så nu skall jag klara en vecka!
Från och med nu, får inte Felicia äta godis, dricka läsk, äta glass, äta kakor, helst inte onyttig mat! (ifall vi skall äta något i den stilen..), dricka MAX 2 glas saft om dan, (helg) , 1 glas på vardagar!

En vecka tills att börja med!
Tänker försöka!

Im gonna do it ;)

Skall nämligen komma i "form", inte gå ner i vikt, men få bättre kondis och uthållighet!

Lite bättre iallafall ;)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0