GODMORNING PEOPLE

Hellu!

Jag och Jim kom fram åtta i oskarshamn, därefter hämtade morfar och Carina upp oss och vi åkte hem, till Kalmar alltså.
Väl hemma så fikade vi lite och glodde på tv, sen var det dags att sova..!

Vaknade 7 i morse, läste till åtta och gosade med Gucci, därefter så vaknade Moffa och vi gick upp och åt frukost.

Nu har jag gjort mig iordning och plockat undan, eftersom.. Hanna, moster, Pierre, Koffe, Daniel (kanske!) och Nicole kommer hit ikväll! JIPPIE!

Vi skall väl tillbringa förmiddagen och en del av eftermiddagen till att laga mat och städa osv.

Jim och Carina sover fortfarande!

Just nu är det också molnigt.. trist!

Imorgon kommer jag kanske att vara med Hanna, om det går vill säga.
Någon gång i veckan kommer vi också att åka till äventyrsbadet :D
Vi skall vara här en hel VECKA! :D

/Felicia


Saknar dig min lille söte hest... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0