EH, JA?????? 21/4- 12.

För det första! Grattis Tasmine som blir 2 månader idag!!!!! :D

För det andra, det hände en skum grej inatt? Drömde att jag skulle till skolan, i drömmen så gick jag upp och ut i köket. Kommer inte ihåg riktigt vad jag gjorde sen, men såg att klockan var tio i tolv på natten. Så, gick och la mig.

När jag vakna i morse, så vaknade jag i jeans och tjocktröja???? WTF? Berättade för familjen, och det stämmer att jag har ryckt i handtaget, alltså.. HAR JAG GÅTT I SÖMNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vad läskigt!!! :O:O

Undrar varför jag har gjort de??

Men iallafall, skall ut och springa efter lunch. Förmiddagen kommer att underhållas genom att städa rummet, efter vad jag nu gjorde igår. Samt så va mec Tasmine, om de går. Sedan chilla lite.

/Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0