24/4- 12.. 22 Dagar kvar! :D

Ja, det är 22 dagar kvar till Kalmar! :D
Skall vara där 16-21 tror jag ;)
Sedan skall jag åka upp en vecka i början av sommarlovet, om det går alltså.
Vi har sovmorgon till 9, därför har jag tid att skriva nu. Längtar till Koffe, Messi, Hanna, Bill,Bull, Trixie, Nicole, moster, Pierre och morfar och carina, Gucci också of course ;) Skall försöka ta lite mer bilder då också!
Jag kommer att åka upp själv den onsdagen, det blir bara direkt hem och åka typ en halvtimma senare, max :O
Slutar ju halv fyra, båten går 5.
Har pluggat till testet också, kan vägmärkena, men inget annat.. jo, hur man uppför sig i trafiken i stan. Nu har jag kommit till landsvägskörning, trots att vi har gått igenom detta måste man ju reptetera!
Måste göra mig iordning nu!
/ Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0