15/4 - 12 - HÄSTAR, BESÖK OCH SNART PICKNICK!

Hej!

Vaknade vid halvtio idag! Åt frukost och gick sedan till stallet.
När jag kom fram så fick jag hjälp att ta in Deli, bild kommer längre ner!
Jag borstade av henne en god stund och sedan hjälptes vi åt alla tre med att ta in Dussi.
Jag ledde henne! :) Vi ställde upp henne på gången och så fick jag borsta av henne med piggborsten, detta var första gången hon stod uppbunden och blev borstad, tror jag!
Hon blev jätte fin!
Sedan fick jag promenera med henne lite på gårdén, hon var hur snäll som helst! Konstrade bara en gång!
Vilken skillnad ifrån bara några veckor sedan!
Travade med henne lite också.
Innan vi gick ut i hagen med henne tog vi även några kort på Dussi och mig.
Hon blev jättefin!♥♥
Dussi en underbar åring, vill ha henne! Men, hon åker i maj. Sedan kommer ju ett annat russ som också skall föla. Deli skall ju föla också då, så de blir två fölungar till! JIPPIE!
När jag kom hem så duschade jag och åt lunch.
Just nu är Lotta, Marcus och Matilda här! Skoj!

Sedan skall vi på picknick, skriver mer efter det!

Bilder;


Jag och Dussi! ALLA bilder är tagna utav Maggan Smedberg-Blad! Så fråga HENNE om du vill ta bilder!


Fina Dussi!<3


She Again, beautiful horse! ☻


Dussi är fin! Men, jag står lite mongo! ;)

Kan inte få några bilder på Deli right now, internet har lite damp :(

Kommer senare isåfall! ;)

VÄNTA.. DELI!

Finaste svartingen/bruningen (?) i världen! <3♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

MÖRKBRUNINGEN!

2012-04-15 @ 16:03:13
URL: http://mannez.blogg.se/
Postat av: Amanda

KORV!

2012-04-15 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0