SJUK DUE..

Då är man sjuk i feber och ont i halsen då.
Gick hem efter lunch igår, hade dessutom tappat rösten.
Men jag gick he, eftersom min hals gjorde jätte ont och jag ahde sprängont i huvudet.
Idag har jag bara legat och läst óch jag har fortfarande inte ätit något, jo.. ett glas oboy. Jag ahr ingen aptit.
När jag nu ligger ner så mår jag inte dåligt förutom halsen, men såfort jag reser mig så blir jag illamående och trött i hela kroppen. Nu har jag fått ont i huvudet dessutom.
Det suger :S
I morrn får vi se om jag pallrar mig till skolan, om jag har feber ikväll så stannar jag hemma.
Nu har jag 38, 4. Inte högt, men ändå..
BYE.
Humör: :@

Det känns som om ajg måste spy, måste gå nue!

Kommentarer
Postat av: Berit

Ett litet tips...

Skriv i jag-form. Du skriver ofta "man har gjort", "man mår si eller så". "Man" är ju vem som helst.

Det blir mer intressant att läsa att "jag har gjort detta idag" eller "jag tycker så här"..



Kram kram

2011-09-15 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0