VAAAA..... :oooooooo

JAG HAR FÅTT TVÅ UNGAR TILL :O
EGENTLIGEN TRE, MEN EN VAR DÖD :'(
OCh dem föddes idag, ! Efter klockan nio!
Det kan komma fler, ännu mer kaniner.
Nu har jag 8 kaniner, när jag för 4 månader sedan hade 2.
FUCK!
Pepzii måste bo hos Amanda i vinter, och nästa år måste jag kanske, kanske sälja honom.
Men vi får se om vi kan kastrera han, då kan han och Loka kanske gå i samma bur.
Kaninerna måste nu ha en till bur, som ungarna Azka, Attack, Midnatt och Kristall kan vara i.
Dem får komma in till mamman på dagen och kvällen, så dem kan dia.
Just nu befinner dig sig i Jims våningssäng.
Ikväll måste vi ha en bur, HJÄLP!
Kommer troligen att ge bort Azka och Attack, kan inte ha hur många kaniner som helst :(
SVÅRT!
Nu får man ha kaniner över vintern iallfall, det är ju kul!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0