JUBA DOOBA DOO! :o

Kommer inte på en rubrik, så det fick bli det.

Idag var man i skolan som vanligt, fast vi läste igenom våra utvecklingsdokument för alla ämnen, hur vi ligger till och så.
Det gick faktiskt ganska bra, men är lite missnöjd med betyget i gympa.
För mitt knä har ju dampat, så har inte kunnat att göra allt.
Men nu när jag har mitt "fina" knäskydd så borde det bli bättre! :)
Skall ha det tills i jul, sen får vi se! ♥
Efter lunch hade vi vanliga lektioner, MEN.. IMORGON SLUTAR VI KVART I TOLV! NICE!
So:n är inställd så vi får beting eller vad man nu skall säga.
Tänker åka hem och äta något, vi får se vad imorgon ;)
Måste jobba hårt imorgon, med den konstiga tvättuppsatsen.. svårt? JA!
Helt knäppt att man skall skriva om tvätt, men men.
Efter jag har ätit så skall jag städa mitt rum, dammsuga upp sågspånen och plocka lite i mitt rum.
Sedan blir det antagligen att kanske vara med My och Moa en stund, eller bara Moa.. vi får se ;)
Attack visade sig vara en hona, så hon stannar!
Numera får hon heta något annat, vet inte vad bara?
Hm, hjälp mig!

I helgen har man inget planerat, hittar väl alltid på något!
Nu skall jag ta te och en banan, därefter läggdags! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0