Zackii o Pepzii ♥

Hejsan, idag har man varit hos farmor då. Det var kuul!
Man hälsade på kaninerna och plockade smultron nära Amandas mormor ♥ Sedan åkte vi till Åminne och jag fick bada,Gash vad skönt det var! Badade då i poolen, försiktigt denna gång. Kunde då inte simma, men kunde åla mig fram med armen över vattnet o kroppen under. Funderar på att fråga Amanda om jag kan komma ut dit  någon dag, det har ju gått en vecka utan att vi träffats..
Nu har man då ätit grillad hamburgare:) Fett gott jue!
I morrn skall man hem till mamma, men på kvällen blir det Cirkus Brazil Jack :)

BYE

Kommentarer
Postat av: amanda

MEN JAG ÄR INTE SUR!

Ta bort det för jag är INTE sur!

2011-06-30 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0