TERRA NOVA!♥

Hej! Idag skall man till terra nova! Skall dyka som aldrig förr :) Nu kan jag simma ganska länge utan att armen börjar värka... mer än 50m iallafall! Det är inte så att jag inte kan simma.. men armen gör ont efter ett tag. Jag skall också simma länge, länge under vattnet, helt o hållet! Och sen skall jag också på bio med världens bästa pappa! I ♥ u!

I måndags tog jag av gipset! Men efter det så åkte jag och Hanna på kneipbbyn! Vi åkte först av allt en linbana, sedan "uppskjutet". JÄTTE LÄSKIGT! Haha, nej då! Efter det åkte vi fyren! Den roligaste saken på Kneippbyn :D
Vi firade oss högst upp och åkte sedan ner.. om och om igen!
Sen åkte vi också Masken, Pippihuset, Höghöjdsbana, Hopptorn, vilket gjorde ONT! Sedan gick vi in på Vattenland! Där så doppade vi oss först och åkte sedan några blå banor som vi tävlade emot varann í. Efter det väntade några andra banor, efter ett tag åkte vi den roligaste! Shark River! Fy f*n vad kul den var! Vi kunde åka båda två i en åttformad luftsak.. och när det blev mörkt så skrek vi olika saker.. det ekade hela tiden! Den åkte vi väl minst 30-40 ggr! Dem enda vi inte åkte var.. Half Pipe, Bullet och Skruven.

Efter det flummade vi väl mest. Men det regnade när vi badade.. men vad gjorde det :) Berättar mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0