Omg!

Tjaba! Idag har man tillbringat dagen ihop med ena bästisen Sandra! Vi badade på Melonen.. i totalt 5 timmar!  Men när det började att spöregna så var vi tvungna att springa tillbaka hem, men en halvtimma senare badade vi igen!
Någonstans där emellan så var vi uppe vid gammelmormors grav och lade på en blombukett och en sten!♥
Nu skall vi snart äta. Jag skall nu sova här! :D
I morrn skall vi bada mer och träna lite på våra låtar som vi planerat att sjunga.
Sedan mot kvällen i morrn kommer morfar! Och vi skall till Åminne camping och övernatta där till torsdag kväll! På fredagen skall man vara med Sandra igen och sova över!!! Efter det skall jag till Kalmar! Och hon tillbaks till Surahammar :'( Men vi planerar att träffas på sportloven och det där!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: amanda

Jag trodde att du skulle va hos din mamma, jag gick hem till dig för att va med dig nån timme, men du var inte där...

2011-07-25 @ 20:03:15
Postat av: amanda

Men jag då? Om du träffar henne på loven så möts vi bara i skolan typ...

2011-07-27 @ 00:04:35
Postat av: FeLiCiA

Amanda, jag och Sandra snackar om en helg då och då på loven. Vi kommer att träffas mer! Och vi snackar eventuellt om höstlovet eller vad det nu heter. Och sedan julllo¨vet då hon troligen kommer ner..



♥♥

2011-07-27 @ 09:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0