Haj duE!

Hej! Kom nyss hem efter en dag hos farmor!

Nu är det ändrade planer angående sommarhästar!
De skall inte stå i det riktiga stallet med boxarna längre! Eftersom vi troligen skall hyra två shettisar eller russ.. boxdörrarna och fönstrarna är för höga.. så hästarna kan inte titta ut.

Nu har jag beslutat att de skall stå i där man hade lamm förut. Dem "boxarna" ser precis ut som riktiga boxar! Dem är stora och rymliga! Enda skillnaden är att det är som små gropar i väggarna på boxarna.. där hällde man i mat förut.. men det skall bli vattenho istället!
Idag sopade jag i stallgången och på sidorna av boxarna.. det finns totalt 3 stycken då.. vilket gör att om Amanda skall komma med en eller två hästar, så kan de stå där!
Det är precis lagom stort för 2 ponnyer att vara på! Skitbra blev det! Inte alls lika mycket jobb som det hade krävts i det riktiga stallet! Då det är fullt till bredden med bråte..

Sen pysslade jag med mina pojkar!♥

Och så plockade vi också blåbär och fikade sedan hos min faster! Kul, kul!

I morgon skall man träffa Sandra! Kuul!

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0