DETLAJERAT INLÄGG :/

Hejsan, idag har man städat rummet, vart ute o gått samt badat i min nya pool. Zangis o Ziri har latat sig, men nu har de dampryck så inuti *PIIP*. Nu sitter man o dricker en banan/choklad smoothie till mellanmål. Idag är det 25° i poolen :). I morrn skall man ordna litet, samt en överraskning till mamma:D Skall städa klart det sista och sedan har jag tänkt att spela WOW med brorsan, haha :) Jag gör inte mycket, springer omkring o leker kurragömma, flyger och dödar allt o alla :) Så, jag är inte så duktig på det, men vad gör det? Likaså med GTA san Andreas, då byter jag till Ninja Mode och halshugger alla! Vad håller jag på med om somrarna? Här har ni svaret ;)
Skall börja smått med en ny header hit, den kommer väl upp så småningom.
På onsdag har jag eventuellt tänkt att åka med pappa ut, måste hämta lite grejer.. Mitt busskort är ännu kvar där sen ridolyckan.

Gud vad jag längtar till nästa sommar! Den skall bli den bästa sommaren i mitt liv!!!!
En lång sommar med ponnyer ♥☻
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0