JULAFTON (IGEN) ♥♥♥♥

                               Idag vaknade jag runt nio, varit med Tinne & öppnat julklappar nu.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Idag: Kom hem från båten igår, gungade ganska mycket som sagt..
Idag vaknade jag och åt frukost & städade rummet. Runt halv elva kom Tinne och vi flummade och därefter åt vi lunch. Efter det gick vi ut och gick, därefter så gick vi åt varsitt håll vid halv tre. Sedan så diskade jag, och åkte därefter till pappas jobb. Nu har vi kommit hem & fikat. Därefter öppnade jag mina julklappar!♥
Jag fick- Ett par supersnygga Jeans utav Berit, alla böcker ur Grottbjörnens folk som är skriven utav Jean M Auel. utav pappa, ett par supersnygga vita hörlurar! utav pappa. Ett påslakan som det står "Love" på! Tack pappa och Berit!♥ Samt fick jag lite andra saker, som också är grymt bra :) Men, tänker inte nämna detta på bloggisen :D
Nu skall jag lägga mig och läsa lite, gosa med katterna och känna att- I ÖVER  MORGON- KLOCKAN 00:01 ÄR DET 2012!! :D♥♥♥♥♥♥♥♥

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  Ses!! / Fepe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0