25/12-11

Hej!!!

Julafton igår då. Det var både roligt och spännande :D
Idag har jag först varit med Hanna, därefter gjort lite annat.

Julafton:
Först så vaknade jag ju, vid halv nio. Jag såg julkalendern & slutet var skit bra :D
Därefter låg jag och väntade på att Koffe, morfar & Carina skulle vakna. Morfar & Carina vaknade vid halv tio.
De väckte också KOffe.. men han fortsatte att sova. Vi åt frukost, vid tio kom Koffe. Jag läste och tittade på tv.
Sedan vid 12. Åkte vi till Hanna och dem. Jag bytte om till min vita klänning. Vi åt och efter en stund såg vi på Kalle Anka. Kul♥♥ Därefter så gick jag och Hanna till grannarna. Jag var en nisse  & hon Tomten :D
När vi kom tillbaka så delade vi ut paketen. Och sedan så öppnade vi dem såklart ;)
Jag fick lite grejer till Ds:et & 200kr av Koffe & Nicole. 400kr, en tomte & enn bok om hästar av Morfar & Carina & ett par fina öronhängen av Hanna.
Resten av dagen fnissade vi & flummade.

Idag:
Idag så tittade jag och Hanna på film & spelade DS. Runt två skjutsade dem hem mig. Jag, Koffe & Carina gick ut på en promenad längs havet. Skönt. När vi kom tillbaka så tittade vi på film, jag läste & åt godis ;)
Sedan åt vi kvällsmat, och nu har vi slappat och spelat Rummikub. Nu skall jag lägga mig.. så GODNATT!
Ses i morrn ;)

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0