23/12-11!!!♥

Dagen innan Julafton!!!!
Idag fyllde brorsan 17 år! Grattis!♥
Idag, så vaknade jag runt klockan halv nio. Jag tittade på tv och åt frukost med Carina när hon vaknade vid halv tio.
Efter det så slappade vi en stund, och därefter moppade jag hela övervåningen och hon dammade.
Sedan så gick vi till Konsum och handlade. Jag köpte lite godis. Sedan åt vi lunch, slappade och såg på film & läste.
Vid 4 tiden kom Koffe & Messi (hans katt!).
Vid 5 pyntade vi granen, den blev jätte fin!!! Därefter har vi slappat och ätit. Nu så taggar jag inför julafton i Kalmar 2011. Glömde min klänning jag skulle ha imorgon hos Hanna igår. Menmen, får byta om där.
Imorgon skall vi först fira lite här, sedan åker vi till Hanna och ser på Kalle Anka, äter och öppnar Julklappar. Sover troligen där :D Blir väl skoj!!! Jippie!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0