20/12-12 :D

NYTT BLOGGFÖRSÖK.. SKALL FÖRSÖKA IGEN!!!

Hejsan! Nu har jag tagit en väldigt lång bloggpaus. Men, känner mig redo att åter försöka igen :) Men kan inte lova något! I morgon åker man till Kalmar för att fira Jul där!!!♥♥
Bilder kommer kanske!! :) Har fått en ny mobil också, för två dagar sedan. Bild kommer nedan.
I helgen har jag också varit i Kalmar :O. Med Nikki, Bert & Birgitta.
Vi åkte upp i lördags för att lämna en bil som morfar skall fixa. Vi åt lunch hos morfar och fikade. Vi stannade iallafall ett par timma ^^
Sedan åkte vi till Norrköping och hämtade en annan bil, och där stannade vi över natten.
På söndagen åkte vi till Nynäshamn och hem :D
Hade grymt kul!!♥♥

Nikki har också fått 4 urgulliga kattungar :) Bild kommer också nedan :P.
Någon som vill ha?
De är 5 dagar gamla :D

Idag i skolan så började vi 9, hade matte i datsalen. (körde ett wierdospel!!).
Vid tio hade vi soare, därefter slutade vi runt 11 :D
Onödigt att gå till skolan eller vad?
Efter skolan gick jag och Amanda på stan. Jag köpte julklappar till- Berit, Amanda, Tinne, Sandra, Mamma, Morfar, Hanna, Nicole och Koffe, farmor, Marlene och Pierre.. samt Jim :D
Hehe.. många julklappar!!!

Kommer att vara i Kalmar i en vecka. Skall uppdatera typ varje dag.. skall försöka :D
Får se om jag sover över hos Hanna, då blir det ingen bloggning >.<
Rea & Aria, mina kaniner.. har blivit sålda :'(
Skall sälja Snöbollen & Azka också. Sedan så stannar Loka, Kristall & Midnatt :)
Nu skall jag ladda ner lite mer spel på mobilen.. så jag har något att göra på båten.
Hehe.. hejdå :P


Fina mobilen min ^^♥☻


Trassepojke!♥

Utomjordingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0